SATANS SKIIT VÄDER

Men Godmorgon iallafall :)

Just nu sitter jag och dricker kaffe..
Ska ner på stan om ett tag & kolla lite & sen ska jag till läs & skriv center.. 
Fick Papper igår om att jag kom in på Komvux ;D
Jippi, hur glad som helst !  

Igår Vaknade jag hemma hos Jani & vi låg och kolla på film ända till kl två typ,
Då kom Alexandra och hämtade upp oss & hon droppade Jani hos Joni sen drog vi och Solade :)
Efter drog vi hem och käka och duscha sen hade vi båda fått våra skattepengar så vi drog till tunapark :)
Jag köpte underkläder, en klänning och en parfym (jag är helt kär i den ^^)
Efter var de hem och städa & sen kom Jani :)

Imorgon blir de norrköping - För Linda tar studenten (FyFan Vad Hon Är Bra)
Blir att åka ganska tidigt för hon går ut halv ett..
 

Inlägg från imorse (blev nå fel då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0