SHIEEAT.

Ursh, blir bara mer sjuk för varje minut som går.

Var ju med Alexandra i Vilsta & Sola, så härligt ! Jarno kom dit också, & hans vän -
Så de var trevligt den lilla tiden ^^
Såg - Träffa - sa hej & aah små prata med Åza som också hade hittat till vilsta ;)
Kändes kul att träffa henne fast de bara blev en pyttepytte stund -

Och jag tror jag har bränt ryggen & de är ju inte alls bra !
Jag kommer börja gråta om man börjar flagna - HUUÄÄH !
När jag kom hem så gick jag upp och la mig på taket en stund och
sola "framsidan" på kroppen ^^
Orkar inte mer nu, känner att febern är på väg och jag är täppt i näsan,
Ont i halsen & jag hör knappt nå känns de som, Så -
JAA DET ÄR SYND OM MIG ;)

Just nu sitter jag och väntar på att min kära mamma ska komma hem
så att vi kan laga lite mat för jag är svin hungrig !
Ska nog satasa på att  inte göra ett piss ikväll,
bara ligga hemma Moffa chips och tycka synd om mig själv -
För de får man väl göra ibland :P 

Ha en bra fredag allisammans nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0