SICK.

Buhuu jag är sjuk !

Det blev bara värre & värre igår & jag kände mig typ döende !
Tror jag hade solsting också !?
Natten har vart skit jobbig -
Jag somnade halv åtta, sen ringde Jani vid nio kanske så jag vakna till,
efter så låg jag och sov/halv sov så ringde han igen typ tio & vi babbla lite och jag orkade upp och röka en cigg.
Efter gick jag och la mig direkt och somna som en stock,
Men jag har vaknat flera flera gånger inatt & jag har haft feber och mått så jävla dåligt !
Och nu sitter jag med ångest - hur fint väder ute som helst & jag måste sitta inne !!
Har ganska stor lust att hoppa från balkongen :O
- just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med nässpray
så att jag kanske kan överleva den här dagen..
Sen ska jag käka lite frukost och sen sitta och tycka synd om mig själv hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0