SOMEDAY.

GodKväll

Idag har det vart så grymt härligt väder, Lycka !
Vaknade senare än vanligt idag, Men Jani kom hem till mig inatt vid halv tre -
Så jag vaknade då efter att ha sovit bara en timme & vi låg väl vakna till säkert halv fyra & prata..
Aah men imorse iallafall så drog jani nästan direkt & jag satte på kaffet och sen gick jag ut med hundarna,
Sen efter de har jag legat konstant på taket och solat !
Tror jag har solsting nu, Ont i huvet & känner mig trött och snurrig -
Var en snabbis till fröslunda och hämtade ut mammas och min tobak - Äntligen..

Faan, jag är skit sugen på att tatuera mig igen !
Har en del ideér, Men vet inte vart man ska börja
& Plus att jag är ganska impulsiv när de gäller typ sånna saker,
Så jag måste nog tänka igenom vad jag verkligen vill ha -
Jag vill ju inte göra något jag kommer ångra sen..
Just nu har jag tre stycken tatueringar
& 1 som jag ångrar nå grymt att jag inte gjorde hos en riktig tatuerare
(den ser förjävlig ut, men men de ska nog gå och fixa )

Lägger in bilder på dom :
(Svart/vita men de får duga)

Här är min fösta tatuering :P


Dålig bild - på en dålig tatuering ;)


& de här är min senaste


Snart läggdags för min del -
Så Godnatt ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0