YOU ARE MY SUNSHINE.

Sitter & Babblar med EbbaLinda i telefon

Gah, härliga väder, Sol hela dagarna.
Ska till Ams kl.13.00 på möte, nå UGA eller vad det hette ?
Det skulle ta en timme så efter de ska jag ut i solen !

Igår låg jag på taket halva dagen & solade,
sen gick jag ut och träffade Josse en snabbis utan för och babbla lite skit :)
Efter de gick jag in och duschade och gjorde mig i ordning,
Sen kom Jani hem till mig och "vi" låg och pillra med hans nya asCoola mobil ;)
Sen drog vi ner på stan och gick på bio - Änglar och Demoner.
Den var bra,
men ganska skumma ord som tog en halvtimme för mig att läsa
så fatta väl inte så jätte mycke av filmen -
Men ah, den var spännande iallafall ^^

Vi ska åka till Skara sommarland Fredag den 3 juli & vara där till söndagen :)
Ebba ska följa med, så de kommer bli grymt kul !
Jag Längtar som satan !
& den 16 eller 17 juli åker Jag, Mamma & Ebba till Varberg ;)
Vi ska dit & sola, bada & slappa
(vår egna lilla tjejHelg)
så Hoppas verkligen på fint väder !
Annars får vi väl sitta och mysa i regnet hah..
Längtar som faan till de också..

Snart fixa iordning mig
Whärrå //

Varberg - Så grymt fin strand !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0