ZOMBIE

Jag känner mig helt slut alltså !

Det har vart en jobbig dag idag ?
Fast jag ändå inte har gjort nå nästan, Vart ute med mina Elefanter & sen städat köket ?
Sen då? Vart tog alla timmar vägen ?

Jag är så super trött att de känns som jag är små febrig - Hatar den känslan !
Har känt av lite konstig små ångest idag,
på grund av de som hänt - Jag vet att de "egentligen inte rör mig"
Men jag kan inte sluta tänka på - Hur man kan, Och varför man gör något så respekt löst ??!
Aja, skiit samma..
Nu ska jag fortsätta med att hålla tummarna på att min underbara pojkvän ringer mig snart :)
Sen ska jag iväg med mamman min och handla -
& ni kan ju ge er faan på att jag tänker köpa en fet jävla godispåse
(som jag ska moffa i min ensamhet)  ^^

Häjdå - hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0