19/5 -

Godmorgon..

Vaknade klockan Åtta tillsammans med min Jani ♥
Vi somnade inte förrän vid efter tre tror jag, De var så grymt varmt,
Ursh vad jag hatar de när man ska sova..
Han ska ti sjukhuset idag & ta spruta åh jag tycker så synd om honom,
Jag ska möta carolina utanför badhuset klockan 12.00 så ska vi ta och träna..

Igår beställde jag biljett till Norrköping, Yeej så den 27.de åker jag ti min EbbaLinda :D
Gud så häärligt & vi ska inte festa en enda dag heller, Skit mys faan !
Så de blir shoppa och fika och bara skratta och ha skit kul !

- Gud vad jag längtar till jag får reda på om jag kommer in på komvux -
Mellan den 6-12 juni tror jag de är man får veta..
Åh fyfaan vad glad jag kommer bli om jag kommi in !
Jag längtar som fan efter att börja göra nå om dagarna, så håll tummarna för mig tack..


Bild på mig & Ebba ifrån Nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0