Börjar Bli Ganska Trötter..

Har kännt mig ganska trött hela dagen,
Fast jag somnade tidigt igår & fick sova ganska länge idag ?


Just nu sitter jag och lyssnar på mys musik i mys kläder & ska snart gå och took sova -
mitt dåliga humör har blivit till bra humör nu efter att jag pratade med ebba och fick säga -
"aah men då ses vi imorgon då"
(Sshy : Jag har packat ner två "party"klänningar i väskan,
Fast vi har sagt att vi inte ska festa, Men man vet ALDRIG med oss två,
eller rättare sagt men vet att vi ALLTID festar när vi ses ^^
)
Jag har ganska tur att Ebba har en sån snäll vän som Viktor,
Han ska komma och hämta mig från tågstationen i Norrköping och lämna mig hos Ebba,
Eftersom att hon ska åka på en klassresa underdagen och kommer hem vid fem
& jag kommer innan de, Vi köpte biljetter för nån vecka sen redan -
Och jag hade ingen aning ens om att hon skulle iväg :P
För skulle jag ens försöka ta mig ENSAM ifrån tågstationen där & hem till henne,
så skulle garanterat gå helt vilse ^^
Fast jag gått och åkt den vägen ett antal gånger men mitt lokalsinne suger så de bara skriker om de haha..

Imorgon innan jag åker ska jag först ner på stan och möta min Jani & dricka kaffe -
Innan han ska till sjukhuset & "operera"knät,
eller ah dom ska öppna de och kolla i de med kamera :O Stackars !!
Efter ska jag nog gå förbi solfuxen & hoppas på att de finns nån ledig tid just då :)

men men nu ska jag lyssna lite mer musik och sen är de godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0