?

Jag hatar när man kommer in i en perioder när allting bara går skit & allt bara känns skit..
Jag har nog hamnat i en sån period just nu, fast typ varannan dag ?
Ena dagen känner jag mig super glad och lycklig & allt är toppen -
Men nästa dag känner jag mig ledsen & bortglömd och allt känns bara skit dåligt..
Fast jag kan tänka mig att de beror ganska mycke på hur människor omkring mig beter sig imot mig &
hur mycke kärlek man får..
Känns ganska onödigt att sitta och skriva de här, men känner just nu att allt börjar känns skit just nu,
så får ju hoppas på att de kanske blir lite bättre av att skriva ut lite av de..
Jag känner att jag vill krypa ner med min jani i sängen och glo på någon toppen film och moffa godis, kramas en jävla massa & bara kasta miljoner kilo kärlek på varandra,
men jag har sveriges upptagnaste och rastlösaste & hjälpsammaste pojkvän som finns på den här jorden..
Jag Älskar honom för den han är, men de kan kännas lite små jobbigt ibland när man känner att man skulle behöva all uppmärksamhet som finns i hela världen..
Men men, Hoppas väl på att komma på bättre humör och bättre tankar -
Ska Tvätta klart sen ska jag sätta på mig pjuksen och gå ut på en låång promenad och rensa skallen lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0