forfarande söndag..

Alltså shit vad härligt, När man mår såhär tycker man ju nästan om söndagar ^^

Var och tränade med Carolina ju - Hur jobbigt som helst :P Vart helt skakis haha..
& så är de ju så jävla varmt där uppe, Känns som man sutti i en ångbastu ^^
Men men, de är ju bara bra de, men man känner ju sig inte direkt fräsh Hah..

Efter skulle vi och pumpa min cykel med en såndär luft sak som finns vid cykelställen ibland,
Men den där jävla skit saken funka ju inte, eller så var de bara jag som var för trög för att fatta hur man ska göra ?
Hahah, sen tog jag och Carro en cigg tillsammans sen sa vi hejdå för dagen :P
Jag drog hem och Moffa Pizza ;) Så jävla bra när man presic har tränat Hah,
Sen var de bara ner och upp på cykeln igen och så drog jag och sola -
& när jag var klar och gick ut så spöregna de ju självklart !
så jag fick gå hela vägen eftersom saden var blöt, & jag hade mysbyxor på mig somblev helt blöta nertill - så byxorna blev för tunga + att de inte finns nå snöre i dom så jag fick gå och hålla i dom så att jag inte skulle tappa dom,
Fyfaan vad arg jag kände mig !!
Men men, när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad, så nu är jag glad igen ^^
Snart kommer min Jani hit - Han ska sova här hos mig i natt igen så de blir upp tidigt imorgon (igen)
Men men de är bara bra, så att jag inte hinner vända dygnet på ett knasigt sätt nu när jag ska till Ebba på Onsdag -
Eftersom hon är en såndär skum morgon pigg människa Hah :P
Närå, hon är så underbar så och jag längtar som bara den efter att få vara med henne !
Men men, nu ska jag sitta och lyssna på musik och vänta på Jani..

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0