FYFAAAN

Helvete vad jag har vart Bakis idag !!! Jag ska "aldrig" mer dricka - eller aah, inte förrän Angelicas student Hah! 

Började kvällen med Alexandra och hennes 2vänner - Vi drack vin och shotta tequila rose ^^
Sen Drog vi ner på stan, & In på Nybron, Det va skoj, men dom hade tydligen annan musik är vad dom brukar tyckte jag Alexandra sa ? Men men kul var de iallafall, Efter krogen så gick vi och mötta Jani och dom,
(minns inte vilka som var med)
+ att vi mötta Carolina och hennes pojkvän & Nån snubbe (hahaha jag vill ha hans jacka kom jag på xD)
sen gick vi hem till Marko & drack Öl och så :)
Sen vart de sent och dags att gå hem, men jag hade kort klänning på mig,
så joni förbjöd mig att gå hem sj så jag fick sova hos honom -
Jag får sån Ångest när jag vaknar skit bakis hon andra, känner att jag bara vill dö !
Men min mamma var så snäll att hon kom och hämtade mig,
Men hon hade vart så dum och slängt min efterlängtade pizza :O AjaBaja !!
Men men, idag har jag tillbringat min dag i... sängen, Wuhoo ! Har vart riktigt riktigt paj alltså..
Nu får de vara bra med alkohol ett tag, - de börjar ju faktist bra -
Jag sitter här, hemma sj på en lördag kväll framför datorn haha, Bra man är ;)
Nu ska jag gå och rota i kylskopet efter nå gott, sen blire fan och krypa ner i sängen igen och glo film tills jag somnar..

Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0