Godmorgon..

För flera timmar sen, Jag gick upp med Jani imorse kl 04.40 ! - Den ni :)

Snacka om att jag kommer vara trötter ikväll då, men de är ju bara skönt de,
Somna tidigt & Vakna tidigt..
Idag har jag kunni, drucki kaffe med Älskade Mamma och min Älskade Jani..
Sen -faktist- så körde jag lite morgon träning, käka lite frukost & sen gick jag på en promenad med hundarna ;)
Idag ska jag kanske hem till Carolina, fast de beror på om hon får igång sin El - Haha, kan ju vara lite trist att sitta i en mörk tyst lägenhet - & UTAN att dricka kaffe - Nä fan de skulle aldrig funka ^^
Aah, ne men nu ska jag väl försöka hitta på nå annat skoj -

Vad gör man så här tidigt på morgonen ?
- Jo man sitter och pimlar kaffe i sin ensamhet..

Hahaha måste bara lägga in den här bilden nedanför -
(jag och mamma satt och kikade lite på Facebook igår, så ser hon att jani har lagt ut lite nya bilder - balnd annat den här bilden - & mamma säger "haha titta den där ser ut som du" - så klickar vi upp bilden, och så han har taggat den i mitt namn och aah som ni ser så har han skrivit dit hännänänäs - Haha kul att man ser ut som en missbildadhamster^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0