GodMorgon Sveriget

AsHärligt väder såhär typ kl 06:33 :)

Gick upp med min Jani idag med, Kunde knappt öppna ögonen när hans klocka ringde -
Jag hade skit svårt att somna inatt, eftersom de är så grymt varmt !
& Jag som inte kan sova utan täcka visste inte vad jag skulle ta mig till..
Tittade på The hills have eyes, Ursh helt hemsk ! När den tog tog slut blev de att sätta på Yrrol xD
Hahah var flera flera år sen jag såg den sist, Men den är ju klockren ju !

Ska snart ta och gå ut med mina bäbisar tänkte jag, & Njuta av morgon solen -
Carolina ska ju till skolan idag, vilket betyder att de kommer bli regn -
Som de lyckas bli varje gång hon har sina brillor på sig Haha -
Men jag älskar dig ändå Carro - mitt lilla brillmongo ♥

Skriver senare sen - Härrå sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0