Godmorgon vah fan !

Yes Är man nå duktig eller - snooza en timme bara ;)  

Just nu sitter jag här me värsta morgonfrillan, Grymt Fula men skit bekväma mys kläder & dricker min andra kopp kaffe...
De är Mulet som fan ute, men ja ska vara duktig och slita med mig en av mina bäbisar När Miko har vaknat
(de får bli molle) Ut på en promenad i skogen..
Ska kanske hem till Angelica idag och ge henne lite musik till datorn, men de är inte säkert..

Gaah, Igår efter jag "sprungi" klart på min crosstrainer här hemma började jag blöda Asmycke näsblod !!
Jag blev skit rädd och trodde att jag skulle dö :S
Ursh för de, Det var andra gången i mitt liv som jag blödde näsblod,
medans jani berätta att han gjorde de typ en gång i veckan när han var liten :O - Stackars unge !
Ne nu ska jag göra nå vettigt tills miko kliver upp,,
Puss&kraam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0