GodMorgon :)

Torsdag idag va? - Shiit vad veckorna går fort !

Vaknade klockan typ halv 11 idag, Lite tidigare än igår ^^ Braa de.
Har gått och blivit en riktigt morgonsömntuta igen & de gillar vi inte !

Igår ringde Alexandra & väckte mig ^^ nån timme senare kom hon och hämtade mig & vi åkte & tränade :)
Häärligt, & Nu ska de faan bli att köra igång på riktigt tycker jag :P
Efter vi tränat så mötte vi upp Carolina och vi gick och sola, så idag mina vänner har jag en jätte röd nästipp Haha..
Efter solningen gick vi tre svettiga & snuskiga brudar till Hm så jag fick köpa hårfärg - BRUN :) så japp nu är jag en brunett igen, Mycke bättre faan !
Sen skulle vi köra Carolina till Emilas dagis men fick sitta i bilkö i evigheter, men tillslut kom vi fram ^^
När jag kom hem färgade jag håret och lagade mat, sen gick jag och köpte Godis ;)
Senare gick jag och mötte jani så vi gick hem till mig och moffa godis och titta på film :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Hade tänkt att gå till Angelica men de regnar ute så jag skippar det - 
men senare ska min Älskade mamma ska sätta löshår på mig - ME LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0