HejHej..

Har sovit hur bra som helst inatt, Riktigt härligt!

Sitter och dricker Kaffe som vanligt -
Snart ska jag käka frukost och göra mig klar för att sticka och träna med Carro :)
På vägenhem ska jag nog ta en sväng förbi solfuxen och hoppas på att de finns nån ledig tid till mig då -
Efter, eller ah lite senare ska jag be min mamma att åka och låna en symaskin av någon -
för jag har typ 8-9 par byxor som jag måste sy så att jag kan använda dom..

Jag är så fascinerad av horoskop & nu tydligen numerologi :)
Mamma har nån numerologi bok & hon gjorde sånt på mig igår - satt och räknade ut vilka siffror jag var -
Och så fick jag läsa om hur man är som person och allt sånt & de är så grymt häftigt för de stämmer in så väl !
Grymma grejer såntdär :)

Åh så är de helg snart igen, Faan jag tycker de är helg hela tiden alltså - Men ihelgen ska jag bara ta de lugnt har jag bestämt, På lördag morgon ska jag och Carro och träna iallafall så då har man en andliedning till att inte dricka på fredagen iallafall så de är ju bra de :)
Men men nu ska jag gå och käka frukost..
Ha en bra dag - Puss&krääm

En riktigt gamal bild på mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0