Helg igen..

No fucking Party - Hah, skulle va kul men Nää -

Sitter här och dricker Kaffe (Ovanligt) & klockan är 06:18 - Typ GODMORGON !
Japp jag gick upp med Jani & tog en cigg innan han drog till jobbet, Och så klart så kan jag inte somna om..
Så idag kommer man vara helt jätte trött, Igen -
Men det kanske är bra så kanske man inte ens orkar tänka tanken på att festa ?
Igår vart de ju att träna med Carro, Var helt slut hela dagen men så grymt rastlös,
så jag tog med mig Molle och gick en 7-8km promenad med Ebba i handsfree´n :) Riktigt härligt -
Efter gick jag hem och tog ett bad & sen kom min Baby -
Var jätte trötter så hade hoppats på att krypa ner under täcket med honom,
men han vart tvungen att åka ti Borsökna, så vi åkte dit..
Kom hem vid kanske halv tolv - Äntligen sängen :P
Så somnade runt kanske 1 eller nå - så har ju inte sovit speciellt mycke inatt..

Nu sitter jag och lyssnar Rihanna & funderar på vad man ska hitta på idag..
Sy ska jag göra iallafall eftersom de inte blev nå av de igår, men innan & efter då?
Hatar nästan fredagar, får ångest när man inte vet vad man ska göra -
& när man vet att alla andra kommer festa & jag själv inte ska..
Men men, får se hur de slutar - Åh så kommer de ju en precis lika dan Ångest imorgon igen..
- Hörs sen Puss&Krääm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0