Hemma igen..

Shiieat, man blåser ju nästan bort ute !

Kom precis hem, har vart nere på stan och fikat med min Älskade Pojkvän ♥
Efter gick vi till street och han köpte en skit snygg Lacoste pikè :)
Efter var han tvungen att gå imot sjukhuset, Jag ber till gud att allt kommer gå jätte bra på operationen nu-
Men de är ju klart att de kommer !!!
Och gud vad jag kommer att sakna honom nu under dom här dagarna !
Men men, Tiden går fort när man har kul (Oh de är ju både positivt & negativt)
& de kommer jag garanterat att ha hos Ebba -

Innan jag cyklade hem ifrån stan svängde jag förbi tågstationen och pumpa cykeln (och Yeej jag lyckades)
Och så hämtade jag ut biljetten av en riktig surfitta, så nu är de gjort iallafall..
Ska snart gå ut med hundarna, sen gå igenom väskan ett antal gånger för att se så att jag fått med mig allt ^^
Men men, kommer ta med mig Kameran - Fan måste bli bättre på att ta bilder OCH lägga ut bilder..
Men aah, ni får ha de så bra allihoppa, kommer inte kunna skriva nå när jag är därborta -
Så de får bli på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0