I LOVE THE SUN !

Jag är på strålande humör & allt känns så jävla skit bra just nu..

Är fatiskt inte ett dugg trött, vilket jag brukar bli vid den här tiden när jag har gått upp tidigt..
Okej visst jag har väl drucki 78Liter Kaffe idag - kanske beror på de ^^


Har vart ute och gått i en 1½Timme med min lata BabyLita i skogen idag, hur härligt som helst,
Jag tror jag är lite skogsmulle fan, jag trivs som faan när man går kan gå där och tänka på allt och ingenting och bara titta på all skog - Låter roande va ? Eh de är väl bra att man inte är så krävande :P

Ska iväg & kolla på grabbarnas match i Ekängen kl.19:00 - Riktigt Mys -
Men Faan om solen försvinner, då blir jag skit sur !
Men men, ska nog ta och käka nå sen sminka mig lite och byta om och så :)

ByeBye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0