"Jag är Ledsen"

" Intresse finns bara om man kan sätta vinnst på de - & Några nollor efter"
Så Jäla sant - but not my words..

Dagen bara springer iväg, & imorgon börjar helgen :)
Har inte så gjort så mycke vettigt idag,
Vart på Promenad med hundarna & Pratat med min Kära Pappa som ringde mig idag -
Han frågade om jag vill komma hem till dom på söndag och fira barnen & jag hoppas att jag kan åka dit,
Ska flirta med min kära mor om skjuts dit..
Ska strax börja laga lite mat - Magen börjar kurra nå grymt nu..
Efter maten blire nog Stoooorstäda mitt rum, De börjar bli snuskit där inne nu -
Blir nog inge hem till Angelica idag..
Ska träna (hemma) senare också - Börjar få panik inför sommaren !!!!
Och plus att jag S K A gå ner "några" centimeter iomkrets runt ÖLmagen ja glider runt med xD
Nä men allvarligt, Miko ska försöka kirra att hans kompis fotar mig -
Så jag äntligen kan ta mig modet att skicka runt bilder lite här och där,
Men de får bli till i slutet i sommar fan, så att man har lite tid på sig att komma i form ^^
Vah faan drömma kan man ju allti göra, & som mamma säger, Man kan inte få mer än ett NEJ ;)

Hare bra - Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0