Jag är såå trött!

Känner mig helt snurrig

Om jag inte mins fel var jag uppe i natt vid ett och rökte en cigg & som sagt så gick jag ju upp 20 i 5 imorse -
Så aah har ju inte sovit många timmar inatt inte, Känner mig som en zombie + att jag känner mig skit ful -
Nu igen...
Blev att ta bort Löshåret idag, måste fixa till de lite så att jag kan använda de på Ebbas student -
Längtar som satan till nästan månad när jag ÄNTLIGEN kan köpa nytt hår - Yeej..
Men men då har man nå att längta efter ;)

Idag har jag ju tränat, sen vart en promenad me mina 2 bäbisar -
Lite senare vart jag så rastlös så jag tog med mig en av bäbisarna ut på en timmes promenad i skogen ;)
Så vi har kollat på får Hahah & bufflar som bor i parken zoo..
Haha man ser ju in till vissa djur ifrån skogen & de var skit kul att se hur Molle regera :)
Men men, sen när jag kom hem diskade jag och damsög hela lägenheten - Så idag har jag vart tråkig -
Men Jäääävligt duktig om jag får säga de sj ;)
Så aah nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lite senare så att jag äntligen kan få gå och sova..
GodNatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0