Kan inte sova !

De är för varmt & Kallt samtidigt ?

Gick & La mig skapligt idag (för att vara jag) Men Kan verkligen inte somna !!!!!!
Efter 2timmar av att bara ligga - Gissa om man blir rastlös, skit sur och ännu mer pigg..
Jag som har ställt klockan på åtta för att jag har sovit ända till nästan tolv dom här senaste dagarna -
Jag lär ju inte komma upp, när jag slår upp ögonen imorgon kommer klockan säkert vara 14.00 eller nå ^^

Imorgon ska jag och Alexandra och träna, sen efter blire att möta upp Carolina och gå och sola :)
Häärligt - sen eftersom att jag har vart duktig att träna så ska jag självklart förstöra de med en chips påse och en jävla massa dipp - (För jag hann inte till konsum idag) - sen ska jag vänta på att den där satans hockeyn tar slut så att min Älskade Jani♥ kommer och Moffar tillsammans med mig ^^ MYS !

Nee, nu ska jag in och plåga mig själv -
GottNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0