Känner mig Lycklig idag !

Fredag idag - IGEN..

Aah som sagt, veckorna bara springer iväg - Fredag idag, & jag ska festa tillsammans med Alexandra & hennes vänner så de ser jag fram imot jätte mycke faktist ! Det var miljoner år sen jag var ute på krogen-krogen här i Eskilstuna ! & Vi ska på Nybron idag - Har hört att de ska vara jätte kul, men trångt där - Men de kommer nog bli jätte kul !
Min älskade pojkvän & hans grabbar har fotbollsmatch idag igen, men kan tyvärr inte ta mig dit på något sätt :(
Faan kanske dax att ta tag i de där med körkort kanske  -
Men Jani säger att de kan vara en bra idé om jag lär mig cykla först xD
Idag blire krusat hår och massa massa smink hahah - & så ska jag nog intala mig sj att jag vågar ha på mig min lilla svarta klänning - Men de kommer nog bilder på de senare idag eller imorgon ^^
Ne nu ska jag gå och babbla lite med min mamma innan hon och miko ska dra iväg och äta -
Puss&kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0