Kom hem för ett tag sen..

Har vart & tränat med Alexandra :)

Sov hos jani inatt igen, & jag kunde till och med somna i skaplig tid - så härligt !
Jani väckte mig vid kanske halv elva med att fråga om jag skulle med och spela basket med Tomi och Joni :)
Haha, Har inte kastat en basket boll sen jag gick i sjuan kanske xD - Men jag satte första bollen jag kastade -
Är man nå Grym eller ;) (fast jag förlora)
Alexandra kom och hämtade mig från skiftinge, så jag slapp gå iallafall - TackTack !

Vet inte vad jag ska göra idag ? Bara tvätta kl fyra - Wuhoo !

Låg igår och tänkte tillbaka på tiden från förr, Och jag började undra vart alla vänner har tagit vägen ?
Ganska ofta längtar jag tillbaka, Och jag saknar alla dom jag hade så grymt kul med just då -
Men frågan är ju om dom ens är värda att sakna? För vet ju själv att jag ganska ofta brukar nämna dom som falska vänner när dom kommer upp i något samtalsämne..
Men nå som är lite små kul är att jag läser ju en bok just nu som handlar om soltecken och sånt, & jag hitta nå intressant om just mig/skorpion"kvinnan"
: Alla skorpioner är mycke selektiva när de gäller sina vänskapsförhållanden. De behåller sådana vänner de anser värda sin vänskap för hela sin livstid och fryser ut de ytliga, de vanliga och de ovärdiga.
Visst, kalla mig kräsen - men hellre att ha få riktiga vänner än massa falska, tråkiga & Elaka vänner..
Hah, Men känn er speciella ni som jag håller kär ♥

Ne nu ska jag plocka ihop all tvätt - Puss&kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0