Lite små Bakis Uuh..

Aah så blev de ju party igår igen :)

Jag var hela långa dagen igår - Hade skiiit tåkigt men de regnade som satan ute så man hade ju ingen lust att ta sig någonstans :/
Jani ringde sen på kvällen och sa att dom skulle bowla, så jag följde med -
Vi var sex stycken på en bana, & haha klart att jag förlora ;)
Efter bowlingen gick vi till Fame & grabbarna spela biljard - Efter blev de fest i torshälla..
Jag sov hemma hos jani, och vi kom väl hem runt fem kanske, så jag är helt slut just nu..

skulle egentligen på grabbarnas match som dom har idag, men morn min har ingen bil hemma så jag kan inte komma dit på något sätt :/ men men de blåser ju skiit mycket ute så, ah ganska härligt att sitta inne ändå :P
Får se vad som händer ikväll, hoppas på att hitta på nå skoj med Alexandra iallafall, finns ju inte så mycket annat att göra än att festa i den här tråkiga stan !
Men får se vad som händer -

Slänger in en bild på mig med min nya hårfärg ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vafan så fick inte jag va med :P

2009-05-09 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0