Man kan inte förstöra nått som redan är trasigt..

GodMorgon efter 3 timmars sömn..

Jani fråga igår om jag ville sova hemma hos honom, de var ju ett tag sen så klart jag ville de -
Han sa att dom skulle hämta upp mig typ åtta, så jag och mamma fick stressa en massa med att lägga i mitt löshår..
Tio i åtta var vi klara så jag stressa som ett djur, in i rumme och slet ner alla grejer jag skulle ha med mig, Hitta kläder att sätta på mig och bråka med mitt långa hår ^^ Men klockan hann bli nästan kvart i nio innan dom kom så de vart att stressa helt i Onödan -
De fösta dom säger när jag sätter mig i bilen är, nu ska vi hem och kolla på hockeyn - Wupido !
Sen när vi kommer fram säger Jani - Ah då blire att gå upp vid sex imorgon eftersom jag ska jobba !
Ännu mer Wupido !
- Kollade på film igår innan vi somnade - Ghost Town - Hahahahaha den var ju skit kul xD
Gud vilket skratt anfall jag fick, as härligt för de var länge sen ^^

Idag är de fredag och jag hade tänkt att gå ti gymmet och träna, men jag kör nog hemma istället på crosstrainern & lite situps - Har sån träningsvärk i både armar och rygg Hah!
Vet inte alls vad som händer ikväll? Men men de är sånt som märks som Ebba allti säger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0