Måndag&Ny vecka..

Känner mig super sliten & är trött som satan..

Igår söndag var jag såå bakis, Nästan döende - Vaknade av att jani ringde och fråga om jag skulle komma hem till honom, så jag hoppa in i duschen direkt - känndes som jag var packad fortfarande :O
Jani kom och hämtade mig vid halv två kanske men istället för att dra hem till honom så åkte vi till hans syster som håller på att renovera hus dom har köpt, Jani och Joni skulle hjälpa dom med att lägga golv, så jag satt på golvet, skit bakis och sliten i typ fem timmar - Wuhoo !
Efter de så körde jani mig hem till honom & han åkte hem till Micke och skulle kolla hockeyn..
Jag bädda ner mig i hans soffa och babbla med Ebba i Telefon & kolla på Yes Man ^^
Jani kom hem vid kanske halv tio - och vi fortsatte kolla film tills vi somnade..
Söndagar är seeega !
I Lördags vart de och festa som sagt, och jag hade skit kul, fast de vart tråkiga fester och att "vissa personer" är dumma på fyllan - Jag har blivi ganska duktig på att ignorera sånt så de känns bra :)
Men Tack Alexandra, Marko och Nasse iallafall :)

Måndag idag då, och jag ska inte göra ett skit har jag kommi fram till -
Ska hem till Jani i kväll, men de är ju miljoner timmar kvar som tur är !

Nu ska jag lata - Pyss&Krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0