Miljoner tårar..

En riktigt skiit dag alltså !

Aah, Började ju dagen med att va på Pisshumör -
Men blev bättre med Carolinas taktik - Att pimla kaffe i sin ensamhet, med tre cigg i käften..
Mm, sen blev jag sugen på att jag vill shoppa lite kläder & Carolina  behövde köpa byxor till Emilia så vi möttes på stan..
Men eftersom att hon skulle tvätta så var hon tvungen att dra nästan direkt..
Jag gick själv en stund på stan men suget för att hitta nå kul försvann nästan direkt så jag ringde mamman min och hon kom och hämtade mig..
När jag kom hem var jag hur deppig som helst och började tänka på massa jobbiga saker och så började jag stor gråta !?
Har haft tvättstuga från sju till tio, Whuhoow !
Aah man kan ju inte vara glad varje dag :/

Nee ska nog ta och palla mig till konsum och köpa chips ?

Slänger in bilderna från norrköping nu medans min dator funkar..


Hehe nu blev jag lite gladare - Riktigt kul kväll de där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0