Sitter ensam...

Just nu sitter jag ensam hos Jani.. Han & grabbarna är på fotbollsträning..

Jag kom precis ut ur duschen, Innan de pillarde jag på lösnaglarna igen, Se vad skoj man kan ha i sin ensamhet ^^
Nää fan,
Idag har jag och jani bara lega på soffan & glott film typ .
Jag har sovit grymt lite inatt så jag är skit sliten..
Allvarligt så tror jag att jag har sömn problem ? Skit jobbigt alltså !
Jag och Alexandra skulle egentligen och träna idah ju, men jag orkade verklignen inte de !
Kännde mig dum som fan, men men de får bli i morgon istället :)

Ebba slrev sms till mig idag att hon ville att vi skulle dra på hultsfred, men nää, är fan mer sugen på Peace and Love -
Så vi ska titta lite på de där med boende och sånt - Är inte ett dugg sugen på att bo i ett tält igen efter reggae festivalen - Huuh, jag behöver verkligen ha tillgång till dusch & de vet jag att Ebba mä är !
Men tänk vad grymt om hon och jag - & självklart mera folk skulle dra på de - Skulle vara hur kul som helst -
Såg att de kostade 1495kr - om jag minns rätt.. Inte så farligt - men de är ju just de med boende..
Men som sagt, vi får kika närmare på de ^^
Sommaren är ju nästan här - Dags att komma på lite roliga saker att göra -
Kommer ju inte ha råd att åka utomland den här sommaren iallafall.. men men..
Nu ska jag slänga på någon film & vänta på att min svettiga snygging kommer hem Hehe..
Puss&kraam

Kommentarer
Postat av: AlexandraK

Jag ska på arvika. Följ med dit :)

2009-05-13 @ 12:01:30
URL: http://alexandrak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0