Tvättar..

Jiho, och humöret är nere på Noll !

Idag har de vart en solig bra dag, men seg !
Gick upp runt halv elva, & käka frukost och petade&Pillade på min söta pojkvän..
Sen kom Alexandra och hämtade mig så åkte vi och träna :)
Men shiiet va varmt de var idag då - snacka om att dom behöver aircondition där !

Efter träningen va de hem och duscha och göra mig iorning,
sen tog jag bussen till Janin min & vi glodde på massa avsnitt av two and a half men..
Sen körde han hem mig för dom skulle och träna..
Nu hemma har jag käkat och så har jag fått ett utbrott, eftersom att tvättmedlet var slut - men jag och mamman min gick och köpte nytt (haha så lätt var de) Men jag känner mig fortfarande skit sur ?
Men men Imorgon ska jag ju hem till min prinsessa Ebba i Norrköping & de ska bli så jävla häärligt !
Slippa tänka på nått, & bara ha skit kul & njuta av Norrköpng med mysiga fik och parker och den as härliga stan!
¨
Men men, ska snart packa ner lite mer skit som ska med dit..
Puss&Kraam




Hehe jag & Ebba från förra sommaren
I bilen efter en HEL dag på Liseberg ^^


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul för dig o åka iväg!

Ni får ha det så gott! :D

2009-05-26 @ 20:41:35
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0