Saknar.

Måndag & alltså ny vecka..
(Gravid v.22+1)

Sitter här hemma med Dusty - men utan Jani -
Han är borta hela den här veckan och jobbar :(
Känns jätte tomt utan honom här hemma - Men de är bara bita ihop !
Han kommer hem 29November - & är hemma tills 2December, då åker till Bali
& där ska han stanna i 2 veckor x( FYFAN VAD JOBBIGT!
Aja, får ju lära mig att vara sj iallafall..

Idag är det tvätt dag,
där i mellan blir det att sola och dricka kaffe tillsammans med min Carolina ♥

Förra veckan åkte jag & Jani på en överasknings kryssning tillsammans med min familj -
det var hur kul och mysigt som helst -
& Lördag kom Pappa, Linda och Farmor hem till mig och fika :)
Igår söndag, var jag hos mamma och dom hela dagen - dit kom mormor och virve med fam. & fikade -
Tack alla för fina presenter :D

Nee nu är det dags att börja tvätta..

(slänger in några bilder pappa tog när dom var över)

Här fick jag av pappa och Linda :D
(Min pappa hade gått ner på stan ALDELES SJÄLV
och köpt smink till mig haha visst är han bra)



Här är min Puppy - Dusty ♥








Kommentarer
Postat av: Åza

fyyyy fan söt hund! äta upp

2009-11-23 @ 15:43:37
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0