Vår första bebis är här <3

Här sitter jag mitt i natten och dricker Te, & så väntar jag på att mina mackor ska hoppa upp ur brödrosten ;)
Nu har Min och Janis bebis flyttat hit, Han heter Dusty och är så grymt söt och bara åtta veckor gammal:)
Janis pojke är det också <3

Som sagt är det ju mitt i natten, och jag är egentligen sviin trött -
(råkade somna i två timmar hemma hos mamma tidigare)
Datorn lyckas hålla mig vaken, Dumma den - Snart är det dags att slänga på en film, annars kommer jag somna sittandes..

Karln min är ute och festar, Hans systerDotter Jenny fyller 20år idag (Grattis) så dom firar henne, sen fyller väl Joni år imorgon tror jag :P Så dom passar väl på att fira han med -

Igår åkte jag och Carro till västerås och blev fotade på the studio tillsammans med pappas flickvän Linda (som också fyller år imorgon) Kul som faan var det fast det var låång väntan :/ & att jag knappt blev nöjd med bilderna :(
11 av 60 bilder valde jag - Så så ful är jag ;) Haha..
Men det var riktigt roligt, och tack tack tack till Linda som tog med oss två :D

Neeh, nu är jag sviin trött.. så nu är det dags för mig att krypa ner här i soffan.
GodNatt..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0