Till dig som sitter inne, Det här är frihet
Till dig som är i himlen, Det här är livet
Till tåren på kinden, Det här är skriket
Till dig som är på bilden, Det här är minnet



Idag har det väl vart en helt vanlig dag, Förutom att min bäbis Molle är inneboende här för tillfället.
Lita löper så hemma hos mamma är han en snusk gubbe som mår dåligt bara..
Så nu får han ligga här hemma och ha hem längtan..
Men ah som sagnt, en vanlig dag - Skola - fika men Carolinan min & sen bara fixat och donat..
Just nu känne jag min ganska rastlös - men ska börja laga mat tills min Jani kommer hem :)
Sen ska jag ta en lååång dusch (faan vad jag saknar badkar!) Sen är det nog läggdags.
Imorgon är det skola igen & sen ska jag hoppas på att Alexandra kanske har lite tid över att träffa mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0