Min Mobil är trasig ?

Idag har det vart en helt okeej dag :)
Hade ingen matte lektion idag
så jag fick vakna helt utan någon väckaklocka idag vilket var otroligt skönt..
Alltså inget stress imorse, utan jag tog det lugnt med att fixa mig, och carolina kom hit en snabbis..
Halv två hade jag ett möte med syon, som gick kanon bra, fick svar på mina frågor OCH så hjälpte hon mig med att lösa problemet med vad jag ska sysselsätta mig med efter jul - Det blir 15timmar matte i VECKAN!
Uuh - kan ju iallafall räkna med att bli klar med boken/kursen vilket känns super skönt!
Efter mötet sprang jag upp till Alexandra och lämnade tillbaka hennes nyckel
och sen iväg och möta Johanna och Esmeralda :)
Och därefter gick vi tre tjejor hem till Jennica och fikade :) Super mysigt !
Senare gick jag Johanna och Esmeralda en snabbsväng på stan innan jag följde dom till bussen..

När jag kom hem har jag hunnit diska, Jani och Robert kom hem och så fick jag hjälp med städningen.
Nu känner jag mig helt slut, men väntar på att grabbarna ska komma hem ifrån gymmet så att vi kan åka till IcaMaxi och handla - Efter det ska jag hem och TOK sova !

Imorgon är det upp&hoppa skit tidig, eftersom att jag har svenska kl 08.00 - Jiho!
Nu lite musik innan det är dags att dra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0