ONT.

Börjar det här inlägget med att klaga :
FYfan för tandvärk -
min visdomstand som håller på och växer, har plågat mig ända sen i onsdags och det vill fan inte ge sig !
Att det skulle göra så här ont att bli vuxen kunde jag ALDRIG tro ?
Jag vill dra ut den !!!

Just nu sitter jag hemma hos mamma, helt ensam !
- förutom Oskar som ligger och sover, och hundarna som tassar omkring.
Mamma och Miko har vart på kryssning, och är förmodligen på väg hem snart?
Och Lillebror Daniel är i hallsta..
Jag har vart här sen igår och tagit hand om hundarna - glott på film och soviit - Tråkigt men skönt.

Idag började dagen med panik,
En granne kom och plinga på dörren här och sa att min hund är ute och springer lös !!
- Faan Lita !!
Jag måste ha glömt att låsa dörren efter att jag var ut med hundarna i morse -
och hon är så jävla "smart" så hon kan ju öppna dörren här och nere i porten !
Jäv** hund alltså. Men som tur var hade någon fått tag i Lita när sprang runt och leta efter henne - TAACK! 

Har ingen aning om vad fan man ska hitta på idag ?
Det är söndag, så blir väl inte alls för mycket gjort?
Ska nog ta och slänga mig framför tv.n och moffa chips nu - Om min tand tillåter ?
Ha en fin dag - Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0