HEEY.

Nu är skolan avklarad för den här veckan. Skönt de.
Just nu sitter jag här proppmätt och lyssnar på the voice,
och funderar på om jag ska vrida upp volymen och städa lite granna?
Låter väl skoj såhär på en fredag och allt, Puh !

Ne helt ärligt alltså, Sen den dagen då de visade sig att jag har en bäbis♥ i magen har jag fått små fobi för helger !
Nästan varenda en man känner festar hela helgerna långa, och för min del är den fösta timmen på en fest rolig att vara med i nu läge, och sen blir det för mycke - för visst blir folk skumma och jobbiga när dom är fulla?
(Inte alltid - men väldigt ofta)
Så nu när det är helg får jag kännslan av att jag är ensamast i heeela världen.

Ne nu ska jag poppa musik och börja dona här hemma :)



Vet inte vad de är med mig?
Men nästan alltit åker den där jävla
armen upp på bilder ??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygging! O snyggt det blev med halsisen ;)

2009-09-19 @ 20:49:12
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0