LOST WITHOUT YOU.

Min Kärlek - Min Lycka -
& Pappan till bäbisen i min mage ♥
Guud vad jag Älskar honom !






Tisdag idag - Och jag har har gjort ett engelska prov i skolan,
De gick väl som de gick?
(förväntar mig inte nå högt betyg om vi säger så)

Efter skolan gick jag och köpte en jätte fin rosa blombukett
till födelsedags barnet Carolina :)
Grattis igen gumsflums !
Så ah traskade jag hem till henne och drack Kaffe (som faktist gick ner för en gångs skull)
och så hade hon ju självklart fixat tårta ;) Gott Gott..

Efter de gick jag hem, och satt i några minuter,
men blev så grymt rastlös så jag tog en promenix hem till min älskade familj :)

Men nu har jag vart hemma i några timmar och mysi och glott på tv med min underbara shiiigel -
Nu är han på krogen och kollar forboll - så aah jag sitter här i min ensamhet,
funderar på att slänga mig i duschen och sen bädda ner mig på soffan och glo på tv -
De låter väl toppen :D

Ha en bra kväll allisammans - Puss och kräm !

Kommentarer
Postat av: Åza

Grattis till bullen! :D så himla mysiiiiigt! :D

2009-09-29 @ 22:24:22
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0