NANANA.

Måndag & ny vecka :)
Idag har jag vart i skolan & pluggat matte i 3½timme, men tiden gick jätte fort.
Efter mötte jag Carron min och vi gick och satte oss på en fik och snacka skit Mys -
Fast jag lyckades köpa as vidrit te (HUÄÄK) - Efter de gick vi runt och kika på stan ett tag -
Och sen blev vu hungriga och gick och käka subway ;D GottGott !
Sen gick vi hem till mig och drack kaffe & Te (och de smaka gott hehe ^^)

Just nu sitter jag här ensam och lyssnar på Pinks gamla låtar,
och jag får upp massa gamla minnen i huvet :)
Det är bara le ^^

- Juste, jag prata med MVC idag och skrev in mig & så ska jag dit 9/10 :)
Längtar tills vi får gå på ultraljud, spännande !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0