TYST&ENSAMT.

Nemen hejsan, Det var ett jäkla bra tag sen - IGEN.. 
Men allvarligt, nu ska jag nog ta tag i de här med skrivandet här ;)

Nu har det redan gått och hunnit blivit - Augusti tänkte jag skriva :O
Neeh, till och med september !!
Nu är hösten här, vilket jag tycker är ganska mysigt -
med tankte på alla mysiga tröjor och halsdukar man får mysa ner sig i Hurra för de.
Men självklart kommer jag sakna, Och längta till sommaren igen - Massa massa!

Men men, Idag har vart en typ vanlig dag, Och med det menar jag skola, hem och tvätta, städa, laga mat...
Plus att jag har haft sveriges värsta huvudvärk idag :O Stackars mig.
Just nu sitter jag här i min ensamhet, Min Älskade sambo -
(hahaha jag var bara tvungen)jobbar över idag,
så han kommer inte hem förrän runt 01.00 i natt !
Och jag har på något sätt blivi mörkrädd nu på senaste tiden,
så ni förstår hur jobbigt de är för mig just nu ! :P
Men men, imorgon är det en ny dag :)
och på tal om de så ska jag hänga med min mamma och titta på när hon blir tatuerad,
på heeela överarmen, Smärta? ^^ - Det kommer bli super fint tror jag :)

Men men, nu ska jag försöka låta bli datorn och försöka somna framför tv ;)
Ha en bra forstatt kväll
Puss&Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0