1 APRIL.

Godmorgon.
Idag kommer det förmodligen bli en tung, jobbig och lååång dag !
Jag har knappt sovit nå inatt, på grund av förvärkar och oro inför förlossningen,
& så vaknade jag sju idag och kunde inte somna om -
fast jag vet att jag egentligen skulle behöva sova bort hela dagen så trött som jag är hela tiden :(
Men men..

Ska åka tillsammans med mamma och dom till myrtorp runt klockan ett -
Vi ska sjunga singstar idag igen - Guud vad jag skrattade igår när vi sjöng -
Mamma goes AnaStasia xD

Ska strax klä på mig lite och gå ut på morgon promenad med min trötta hund.
han var med Jani och jobbade igår & han har typ sovi konstant sen han kom hem där ifrån
runt klockan fem igår eftermiddag.
Jag hade med honom hem till mamma igår och han orkade inte ens busa med Molle&Liita !



Dricka upp Kaffet & sen ut i det blöta och gråa vädret
(som jag Älskar just för tillfället eftersom snön förvinner snabbare
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0