2 APRIL.

Lite elakt men :
Jag satte mig och kolla på det senaste avsnittet av Bella&Tyra show
Då Katrin Zytomierska är gäst hos dom, Mohahah sitter här och känner mig skadeglad -
Shiiiet vad stor hon har blivi under sin graviditet !!! Och hon är nu i vecka 35 eller nå -
Jag känner mig riktigt smal och fin om jag får jämföra mig med henne
och jag är till och med i vecka 40+5 ^^


(Bild tagen i går 1/4)


Idag sov jag fram till halv två :O
Sen låg jag och Älskling i soffan fram till typ sex,
sen "gjorde vi oss i ordning" och åkte hem till mamman min och käka mat ;)
Efter maten var min mamma jätte jätte jätte elak och visade Jani hem inspelade filmer
från när vi ungar var små - på en av filmerna finns det med när jag och Daniel dansar till backstreet boys :O
Danne är liten och söt och hälften så lång som mig - jag är utklädd till kille, har såndär robbyn frilla och så är jag så smal att det ser ut som jag lider av anorexia !!! PINSAMT !
Själv så mår jag så grymt dåligt så jag nästan vill spy när jag ser på det där,
Så jag gömde mig på övervåningen tills dom kollat klart ! Ursh.

Efter vi vart hos mamma har jag bara vart hemma och inte gjort nå -
Ska strax ut med mitt monster och sen ska jag ta och duscha :)
Killarna sitter och spelar fifa i vardagsrummet som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0