4 APRIL.

Mitt i natten & Jag ska väl snart gå och sova.
Jani har redan lagt sig, han är nog den tröttaste människan i världen.

Idag har vi vart på födelsedags fika hos Jarno,
Och därefter åkte jag med familjen & käka påskmiddag - GOTT !
Blev en jäkla massa skratt också vilken var as härligt !
Annars har jag bara vart hemma,
skulle egentligen med jani tillbaka till jarno eftersom han födelsedagsfest -
Men blev inte så av nån anledning.?
Så jag har roat mig med att laga lasange som ingen av oss orkade äta idag.
och sen tittat klart på en film vi börja titta i mitten, super kul.

Imorgon blir det middag hemma hos Janis mamma :)
Och om jag hinner ska jag hem till Jennica och kolla deras nya lägenhet efter -
Men om det inte blir imorgon får det bli måndag,
kan man ju påssa på att försöka gå i rask takt så ungen "ploppar ut"

menmen, ska ta och glo klart på programmet som håller på just nu,
Och sen blir det nog att krypa ner under täcket.
Ha en bra natt nu.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0