5 APRIL.

Godmorgon, Har vart vaken sen kvart i sex då Jani drog till jobbet -
Jag hade jätte svårt att somna inatt så jag känner mig ganska trött och sliten,
Men jag tror jag ska försöka sova lite på dagen sen, men det får vi ju se hur det går -
Jag har skit svårt att sova när de är ljust ute.

Ska ta och dricka en till koppkaffe och sen ska jag ta och diska och plocka undan lite här hemma.
Sen ska jag göra mig i ordning lite och ta med mig hunden på en promenad
hem till Jennica för att kika på deras nya lägenhet :)
Hoppas bara jag orkar hela vägen fram Haha - Tjockis ^^


Kommentarer
Postat av: Lussie

hejsan har en blogg och det skulle vara kul om du ville titta in och lämna en komentar!



kram

2010-04-05 @ 08:10:11
URL: http://lussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0