6 APRIL.

Hejdär.
Nästan hela dagen idag har vart - rent ut sagt : SKIT !
Så jag sitter just nu och njuter av att det är kväll så att det blir snabbare imorgon ?

Några saker som inte vart skit idag är att vi fick en tid till förlossningen på fredag 8.15
Då får vi veta om dom sätter igång mig på direkten eller om vi måste vänta ÄNDA till måndag.
Vi Hoppas ju självklart på att det blir fredag,
men om det nu skulle bli måndag så vet vi ju att det blir garanterat på måndag och inte en dag senare ??
Hm, kanske inte ska säga för mycket, min tur existerar inte.
Så har jag vart en sväng hemma hos familjen i Myrtorp,
men var tvungen att åka nästan direkt eftersom jag glömde ta med mig mat till mitt monster :/
Men hann inte vara hemma speciellt länge innan Mamma och Miko
kom och hämtade mig så åkte vi och handlade :D
TAAACK NI ÄR UNDERBARA !
Annars har jag bara vart hemma idag och kännt mig allmänt huääk.

Har glömt att tjata om EbbaLinda på ett bra tag nu
så jag måste ju bara skriva : Faaan vad jag saknar dig ♥

Efter regn kommer solsken va ?


Kommentarer
Postat av: Carro-så-klart

gud vad du är fin!!!!

Och som sagt, all lycka till er hjärtat.. vi finns för er.. <3 älskar dig & Neo <3<3<3

2010-04-17 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0