MÄTT.

Hejsan hejsan.
har vart hemma hos mamma från typ ett till fem,
då Jani kom och plockade upp mig samtidigt som han kom hem ifrån jobbet.
Har vart helt död och förstörd hela dagen,
jag hatar verkligen att vara så här trött, huvudet känns helt tomt!
Meen det var trevligt hos mamma, men det vart inge singstar,
vi gick en liten promenad för att köpa frimärken, men kiosken hade inga sånna.. Dumt tycket jag !
Nu hemma har jag lagat mat som vi precis slängt i oss, nu är jag så mätt att jag vill spy - Mysigt :P
Jani håller på och fixar och donar på balkongen - Han ska lägga trägolv därute :D
Kommer nog bli as bra !
Det är plåt golv nu och det är ju svinkallt att sätta fötterna på !





Ska ta och diska undan här nu, sen ta med mig mitt monster på en promenad runt söder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0