SLUT.




Tror det är dags att besöka en frisör snart
^^

Gaah, jag är helt slut efter denna dag, och det är inte ens kväller än !
Har gått promenad med Dusty hem till Jennica för fika och titta in deras nya fina lägenhet :)
Promenerade hem lagom så jag hann börja med tvätten och dammsuga innan
mamma Malin och Klara kom hit för att fika - (Medan deras män titta fotboll :P)
Trevligt trevligt..
Just nu håller jag fortfarande på med tvätten & det kommer jag göra fram till nio ikväll !
Är slut i kroppen och huvudet men ändå känner jag mig rastlös på någe konstigt sätt..
Börjar bli hungrig också, kanske dags att laga ihop nå käk?

Börjar nog få lite sammandragningar tror jag,
men det sätter sig i benen, vilket känns as obehagligt :S
Men det ska väl förmodligen inte vara behagligt att föda barn kanske ? Hehe


Min Älskade pappa fixade till bloggen min lite idag :) Tackar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0