SVARTVIT.



Sega dag, det är inge alls kul att vakna tidigt och man sitter och väntar
på att klockan bara ska gå -
Just nu är det en hantverkare här och ska täta våra fönster/balkongen,
eftersom att det blåser kallt i sovrummet..
Och så ska han sätta nån list på yttedörren så den slipper åka upp fast man har stängt den :O

Ned räkning - en timme kvar tills mamma kommer och hämtar mig -
jag har tråååkigt !


Kan ju passa på att gnälla lite också -
BEBIS ÄR 4 DAGAR FÖRSENAD !!!!
Det gillar vi inte !
Tänk om jag går över hela 14 dagar, och sen att det blir till att göra kejsarsnitt :O :O :O
Mår illa av tanken att dom skär upp magen på en, samtidigt som man är vaken ! :S
Inte för att en vanlig förlossning verkar så jäkla mysig (huuäk)
men fick jag välja så hoppar jag gärna det där med slizad mage !
Men men, det blir nog bra hur det än blir..
Men jag längtar nå grymt efter att få se och få hålla min dotter eller son  ♥
Så snälla snälla snälla kom ut snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0