VALBORG.

Pengar är allt här i livet ??
Pengar är det som får oss att må bra & gör oss lyckliga !?
Vi är äckligt giriga, och kan lämna och svika våra nära och kära
bara för att få chansen till att ha mycket pengar..
Fyfaan -
Jag blir fan ledsen, på riktigt alltså !
Jag säger bara : KÄRLEK ÄR ALLT !

- Idag är det Valborg, & som sagt ska jag och Neo hem till hans mormor..
Men just nu sitter jag och känner mig ganska skit irriterad på allt..
Men jag hoppas att det går över snart.
jag ska ta och börja göra mig i ordning snart så kanske man vaknar till lite ?
Hade tänkt att städa undan här hemma men det tänker jag faan skita i !!

Aja, ska inte sitta här och skriva surt -
Ska mysa lite med min lilla sömntuta en stund.
Ha en bra dag, ni som förtjänar det.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Var har ni hittat mössan? :)

2010-05-16 @ 19:31:57
URL: http://softiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0