GRÅT !

FY ALLTSÅ!
Haft en helvetes eftermiddag !
Neo har gråtit och gråtit och gråtit, eller rättare sagt panikskrikit !
Han blev helt blå i ansiktet imellan åt, och så börja jag och gråta -
tillslut kom mamma och hjälpte,
men efter att jag kämpat med magmassage i hundra år slutade han gråta & låg och fula sig ;P
Han veva och slog mot mig när jag kom nära så att mamma börja skratta -
Tror han märkte att han var rolig så han fortsatte hela tiden,
slog mot mig varje gång jag kom nära och små slina mot mamma xD
Sötbebis, nu sover han - Skööönt !
Jani kommer väl hem om ett tag,
då ska jag hoppa upp på min jätte fina nya cykel och dra och sola ;)

Ikväll hoppas jag på att Alexandra&Jocke kommer hit till oss,
så ska vi laga mat tillsammans :)
Bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0