25/2

HejsanHejsan :)

Idag är det en bra dag ! Jag somnade ganska tidigt igår & jag fick sova hela natten !
Vaknade av mig själv vid sju, men stängde igån ögonen och somnade om !
Efter att jag klivit upp runt tio åkte jag iväg med Alexandra,
och nu är jag hemma igen och har precis diskat och plockat lite..
Pappa och hans flickvän Linda kommer hit snart,
och vi ska laga mat tillsammans - Mycket trvligt !:)
Sen ska jag åka hem till familjen och bara umgås och låta mitt kära monster busa av sig !!

Jani ringde mig i morse, och han kan inte komma hem denna helg :*(
Dom har massa att göra och allt är tidspressat så dom måste jobba,jobba,jobba !
Ursh, då är det bara att börja räkna ner dagar tills nästa fredag
och hoppas på att dom får komma hem då !



Hahahhah
Erkänn du önskar du var lika vacker som mig
xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0